<
Optimaliseer en
automatiseer uw IT dienstverlening
aan bedrijven

Hyperdesk is een web platform voor ICT partners en Managed Service Providers. Met Hyperdesk kan u uw klanten beheren, ondersteunen en correct factureren - terwijl u ook uw eigen technische dienst perfect kan opvolgen.

Voor wie?


Hyperdesk is ontworpen voor IT firma’s die diensten en producten leveren aan KMO’s en zelfstandigen.

Hyperdesk is geschikt voor zowel kleinere resellers (met 1 of enkele gebruikers) als grotere resellers met tientallen gebruikers. Zowel kleine zelfstandigen als grotere Managed Service Providers behoren dus tot de doelgroep van Hyperdesk. Met Hyperdesk weet u perfect welke problemen, herstellingen, interventies, projecten, ... er binnenkomen, wat hun status is, en welke techniekers ze behandelen en hoeveel factureerbare uren zij factureren.

Tevens is Hyperdesk een ideale tool om de vele kleine telefoontjes (van enkele minuten per keer) te loggen in een ticket, en op het einde van de maand een gezamenlijke factuur te maken (waarbij u zal merken dat al die kleine telefoontjes per klant een significant bedrag kunnen vertegenwoordigen!)

Features

Welke functionaliteit heeft Hyperdesk zoal te bieden?

Ticketing

Volwaardig ticketing systeem, met onder meer ticket updates die u kan voorzien van een timer, om exact te meten hoe lang een technieker bezig is met een probleem. Inclusief uitgebreide functionaliteit zoals Ticket Merge, Update-To-Ticket enzoverder.

Beheer documentatie

Bewaar en beheer de documentatie van uw klant, zoals o.a. paswoorden en IP adressen. Maak servers en PC’s aan als een object en koppel daar tickets aan, om de complete historiek van een systeem te raadplegen.

Werklijsten & Export

Met de Ticket Werklijst kan u meerdere tickets selecteren en daar een globale handeling op kan uitvoeren, zoals bv. het aanpassen van de status van het ticket, de gekoppelde agent, openen of sluiten maar ook export naar billing sofware – met reeds een koppeling met DBFACT.

Daarnaast bevat Hyperdesk tevens volgende modules, die standaard inbegrepen zijn zonder meerkost:

E-signature

Een technieker die een on-site interventie heeft uitgevoerd, kan op zijn tablet of smartphone een digitale leverbon invullen, en de klant met stylus laten handtekenen. De PDF hiervan wordt gemaild en blijft opvraagbaar in Hyperdesk.

E-mail to ticket

Forward uw support e-mailadres naar uw Hyperdesk mailadres, en elke binnenkomende e-mail wordt automatisch een ticket, en gekoppeld aan de juiste klant. E-mail replies worden automatisch ticket updates.

Rapportage

Exporteer rapporten met overzichten van de klant zijn documentatie, tickets, billing en meer. Maak hier een mooie PDF van om elke maand aan de klant af te leveren samen met zijn factuur!

Contracten & SLA's

U kan servicecontracten, abonnementen, leasingcontracten,... koppelen aan een klant, met manuele of automatische verlenging, notificaties op voorhand en automatische aanrekening van de kost. U kan tevens SLA's opgeven die vervolgens per ticket gecontroleerd worden.

Client Login

Indien u dit wenst, kan u uw klant toegang geven tot Hyperdesk. U kan een login formulier op uw eigen site plaatsen, en bepalen welke rechten uw klant heeft. U kan tevens uw eigen logo integreren i.p.v. het Hyperdesk logo.

Dashboards

Plaats het Hyperdesk Dashboard op een scherm in uw technische dienst, en u krijgt in 1 oogopslag een beeld van het aantal open tickets, gepresteerde uren, top-prioriteit tickets, beste klanten, en meer - altijd up-to-date, want automatisch vernieuwd elke 15 minuten.

Regels voor uurtarieven

Binnen Hyperdesk hoeft u niet steeds hetzelfde uurtarief te hanteren. Stel regels in om uw uurtarief voor een bepaalde klant te laten afhangen van welke agent het uitgevoerd heeft, of het type werk (bv. kabels trekken kan goedkoper zijn dan servers installeren).

Vraag een demo


Gebruik onderstaand formulier om een vrijblijvende demonstratie van Hyperdesk aan te vragen. Na een demo kan u als testperiode gedurende 1 maand gratis gebruik maken van Hyperdesk.

Contacteer ons


U kan ons bereiken via volgende gegevens:


Hyperdesk

Een divisie van D&D Computers BVBA

Oostjachtpark 15A, 9100 Sint-Niklaas

BTW: BE0439.010.617


Tel.: 03./780.20.29

E-mail: welkom@hyperdesk.info

© 2017 All Rights Reserved.
Hulp nodig? Contacteer ons via welkom@hyperdesk.info.